Gravid??

brevkassespørgsmål

Gravid??

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej (: I de 3 år jeg har haft min menstruation, har den altid været regelmæssig. Nu har jeg fået pinsilin i 30 dage på 3 mdr. (Ved ikke om det kan have noget med det at gøre.) Men altså, jeg er begyndt at have menstruation og pletblødning heletiden nu. Jeg var sammen med min kæreste for 2 uger siden (Med kondom) og har nu haft menstruation lige siden. dvs. at jeg har haft menstruation i 2 uger /: -det kan ikke på nogen måder være gravid vel?? hilsen den forvirrede..

Svar:

Hej forvirrede

Når du skriver du har haft menstruation i to uger, så kan du på ingen måder være gravid. Det behøver du ikke være bekymret for.

Menstruation kan godt være mere uregelmæssig i teenagealderen, men når du oplever at have pletblødning hele tiden, så synes jeg du skal gå til lægen med det. Penicillin kan også sagtens påvirke din menstruation, så du får kraftigere og længere blødninger. Men det synes jeg også du skal snakke med din læge om.

Så mit råd til dig vil være, at du skal gå til lægen, så du kan finde ud af, hvorfor din krop reagerer som den gør.

De bedste hilsner Sine