Gravid!!??
brevkassespørgsmål af
Flotfyr
19 år
Hey, jeg har en kæreste på 14, svart 15, og vi havde sex for første gang, men uden kondom, jeg kom ikke i hende, men er der chance for at hun stadig er blevet gravid??? Det håber jeg ikke

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du er lidt nervøs for om hun kan være blevet gravid når nu I ikke brugte kondom.
Hvis ikke du kom oppe i din kæreste er sansynligheden for at hun kan være blevet gravid ikke særlig stor. Der kan være en lille risiko da man godt kan få lidt udløsning inden man sådan for alvor "kommer". Som sagt så er det ikke sansynligt at hun er blevet gravid, men næste gang er det altså med at få det kondom på, hvis ikke din kæreste bruger anden form for prævention (p-piller, spiral eller lignende) Det kan spare både dig og din kæreste for alle de her bekymringer for om der nu kan være sket noget.
Mange hilsner
Niels-Christian