Goliat Pikken

brevkassespørgsmål

Goliat Pikken

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 13 år 2 dage siden

Jeg har det problem at jeg har en for stor pik til min kæreste, for der er grænser for lang en satan hun vil op at slås med for det svin jeg har hængende ned af benet er fandme noget af en mundfuld... Bogstaveligtalt. Ved ik hvordan jeg eller skal forklare det. Vi har prøvet mange gange men hver gang jeg tager bukserne af og hun ser det lange svin der hænger ned af benet på mig når vi ik længere end at snave. Har du nogle råd til hvordan jeg kan overtale min kæreste, kan jo ik gøre for jeg har en lang Satan... D:

Svar:

Kære D:

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus Lystværelse.

Som du selv skriver, kan man hverken gøre fra eller til i forhold til hvor stor eller hvor lille ens penis er. Det lyder til at din penis er ret stor og jeg får lyst til at fortælle dig at der findes en sygdom der hedder akromegali (en sygdom som sidder i hypofysen) hvor man udvikler store lemmer, altså store fingre, hænder,tæer, fødder, penis og kæben bliver også større end normalt. Hvis det nu er det der er tilfældet for dig, synes jeg du skal gå ned til din egen læge og blive undersøgt.

Eller hvis du overdriver lidt og den måske bare er en smule større end normal størrelsen, så må du være meget forsigtig, og sørge for at din kæreste har lyst, er godt våd og liderlig inden I har samleje. Det vil sige at du sørger for at I har et langt forspil, hvor I kysser, kæler, giver hinanden massage, kigger hinanden ind i øjnene og måske lidt "dirty talk" som tænder nogens lyst.

Hilsen Mette.