Gode råd til handjobs!
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Kære jer. Jeg har et spørgsmål som hærger mine tanker godt og grundigt.. Hvordan giver man et godt handjob? Ikke et handjob til en kæreste, hvor man bare kan spørge om hvad han mest er til eller bedst kan lide - men et handjob til en one nights dude, hvor det ville være for flovt, at stoppe op og spørge; ''hvordan vil du have at jeg gør det?'' Det kan godt være at one nights oftest er de kiksede nætter, hvor det ikke gør så meget, at det hele ikke er godt - men når man er sammen med en fyr, man derefter går i skole med, kunne det jo være lidt fedt, hvis man havde gjort det så godt, at det var de positive ting han fortalte sine venner om, og ikke de negative. Godt nok handler det ikke om at have et godt rygte, ud fra hvor god man er i sengen, men det er nu altid lidt federe at have den prestige, end at være kendt blandt drengene, som den der ikke kan finde ud af det? :-) Jeg har prøvet at google det. Men alt hvad der kommer frem, er tonsvis af gode råd om hvordan man giver et blowjob. Fandt et par om handjobs, men det var bare nogle dårlige debatter, der ikke hjalp særlig meget. Tror de at handjobs er så lette, siden der ingen gode råd er?.. Sikke noget! ;-) Håber I kan hjælpe. Knus fra mig.

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstille mig at det må være fedt at have prestige og have et godt rygte blandt drengene, men jeg har altså lyst til at sige, at ingen kan være perfekte første gang. Alt det man gerne vil være god til, kræver træning. Det gælder også handjobs.
Der findes ingen bestemt opskrift på, hvordan man laver det perfekte handjob. Fyre er også meget forskellige og det vil derfor også være forskelligt hvad de godt kan lide. Selvom du synes det er kikset at spørge, hvad han godt kan lide, så er det den eneste måde du kan finde ud af, hvad han synes er bedst. Du kan jo prøve dig frem og spørge lidt undervejs om han synes det føles rart, sådan som du gør det. Selvom du synes det er kikset, så er det jo også et tegn på at du gerne vil gøre det bedste for ham. Det tror jeg ikke han synes er kikset.
Så handjobs er ikke lette så nej. Det er måske også derfor du ikke kan finde nogle færdige løsninger på, hvordan man gør, når du kigger rundt på nettet. Den eneste måde du kan blive bedre til det er ved at prøve dig frem, og stille og roligt hen af vejen finde ud af, hvad der fungerer og ikke fungerer hos de fyre du er sammen med.
De bedste hilsner Sine