Goddag
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er 14 og bliver 15 om 5 dage og jeg har et problem Min penis er okay stor syntes jeg selv men når jeg har været til fodbold kamp eller idræt så bliver den lille og så tror mine venner at jeg har en lille en hvad kan jeg gøre`?

Svar:
Hey dreng
Pikke er utroligt forskellige. Nogle er store, men vokser ikke når de bliver stive. Andre er små og vokser til dobbel størrelse når det bliver stive. Nogle er midt i mellem. Nogle bliver små når det er koldt, eller hvis man dyrker sport, andre gør ikke.
Det jeg vil frem til er, at man ikke kan bedømme en pik på dens udseende, og at vi ikke selv kan gøre noget ved, hvordan den ser ud. Du må bare prøve at sige til dig selv: "det kan godt være de tror den er lille, men det ved jeg at den ikke er."
Du skal også huske på, at du kun lige er kommet i pubeteten, det betyder at du har masser af år endnu, hvor den vokser sig større. En pik er først færdig udviklet når man er mellem 18 og 21 år.
Håber du kan bruge mit svar.
Mange hilsner
Mikkel :)