God følelse.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej cyberhus.
mig og min kæreste snakkede om sex her den anden dag da vi sov sammen. Vi er begge vildt tændte på hinanden og er hundrede procent klar til det med hinanden.
så kommer vi til "måden" og vi har præcis samme tanke. Først og fremmest, vi spiller lidt bold for at svede lidt og have det sjovt. Så er vi heldigvis helt alene hjemme hele dagen, så vi har tænkt os at gå nøgne rundt, vi er så åbne overfor hinanden, vi har set hinanden nøgne. Hun vil godt give mig handjobs og blowjobs. Så går vi i et dejligt varmt bad under bruseren og har så sex på fuldt skrue! Så spiser vi, ser tv, smutter op i sengen og knepper løs som kaniner. Hvad vil i egentlig anbefale er bedst? Sex med lagen/dyne eller uden?
Håber det er okay at vi gør det her...
Svar venligst hurtigst muligt vh en meget glad dreng!!!

Svar:
Hej med dig
Det lyder skønt at dig og din kæreste føler jer klar til at have sex sammen. Det er en stor oplevelse og en helt ny verden I skal i gang med og det kan sagtens skabe en masse spørgsmål om hvordan, hvornår osv.
Det lyder til at I snakker godt om det og at I har fortalt om hinandens forventninger til den første gang. På den måde bliver I mere sikre på ikke at overskride hinandens grænser og følelser og så bliver oplevelsen meget bedre. Men husk på at den første gang kan være en udfordring og måske ikke går helt som planlagt. Sådan er det med det meste man skal prøve for første gang, men det bliver ofte bedre jo mere man øver sig.
Om I skal gøre det på den ene eller anden måde er noget I skal bestemme. Det er meget forskelligt hvordan man kan lide at have sex, så derfor skal I finde jeres måde at gøre det på, om det er med eller uden dyne. Prøv det der føles mest rigtigt lige den dag/aften og så kan I prøve noget andet næste gang.
Held og lykke,
Venlig hilsen Marianne