gjorde vi noget forkert?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Puha. Nu håber jeg ikke at I bliver trætte af mig. Men det er dejligt med nogen der kommer med et godt detaljeret svar ;) Ja. Det er mig med den 17årige kæreste igen. Vi elsker stadig hinanden meget højt o.s.v... men her i weekenden sov jeg hos ham. Efter jeg havde været ude hos hesten kom jeg hjem til ham. På det tidspunkt var det kun ham og mig der var hjemme. Men vi begyndte at kysse og kæle og nusse lidt som vi nu plejer (vi tager ikke på hinanden på den måde). Det blev vist lidt meget, da det blev lidt til noget leg og jeg satte mig på hans mave. Jeg mærkede så en lidt hård bule og begyndte at ride ham lidt (med tøj på). Han nød det og vippede mig rundt så vi lå ovenpå hinanden. Vi endte lige med at tage en ordentlig tur, godt nok med leggins og jeans i mellem. Vi fik begge orgasme/udløsning. Vi gik så ind i stuen og så hans mor. Hun sagde at hun så os, men at hun har det helt okay med det, og at hun synes det er dejligt vi lære hinandens kroppe at kende og finder ud af hvad vi kan lide. Det er så ikke akavet mere efter vi snakkede med hende om det. Nu er det bare. Jeg sidder med kæresten og vi føler begge at vi gjort noget forkert? Altså noget vi ikke måtte? Vi må ikke for min mor da hun ikke kan lide kæresten alligevel... men skider vi ret meget på..... men vi har vel ikke gjort noget forkert? Hilsen Parret

Svar:
Hej med dig..
Nej det har I ikke.. og som hans mor sagde, så er I bare ved at lære hinanden at kende og det er helt ok. Jeg synes slet ikke du skal tænke så meget over, hvad der er rigtig eller forkert. Fordi det lyder til at I holder af hinanden og er trygge ved hinanden.
Det vigtigste her er, at han respektere dig og hvornår du føler dig klar. Og det lyder det til han gør.
Så jeg synes bare I skal nyde jeres kærlighed og glæde jer til den dag I er klar til at have sex uden tøj :)
Hej igen
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus