At give sig selv finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej :-) Jeg er en pige på 16 år, der er begyndt at lege lidt med tanken om at give mig selv finger. Jeg har haft en enkelt oppe et par gange, men når jeg prøver at føre to fingre op er det som om, det ikke rigtig kan lade sig gøre? Det skal lige siges, at jeg er jomfru. Jeg vil også lige høre, om det er muligt at komme til at stikke den op i det forkerte hul, da det er en tanke, der har bekymret mig meget?

Svar:
Hej med dig.
Først vil jeg gerne sige, at jeg ikke tror du kan komme til at stikke din finger op det forkerte hul. Jeg er ret sikker på at du vil kunne mærke hvis du stikker den op i bagi.
Når man skal stikke en finger eller andet op i skeden er det meget vigtigt at du slapper helt af. Hvis du er lidt spændt i kroppen når du prøver at stikke dine fingre op, vil dit underliv trække sig sammen. Så når du så prøver at stikke to fingre derop, så kan det godt være at det er det du mærker og så kan det være svært at få fingrene derop.
Jeg vil også sige, at der meget normalt at du er lidt spændt i kroppen, når du skal stikke en finger derop. Når det stadig er nyt for dig, så tager det lidt tid at blive helt afslappet med det.
Hvis du har lyst synes jeg du skal prøve at læse artiklen: Onani for piger. Her står der meget mere om hvordan man røre ved sig selv, så det føles rart.
De bedste hilsner Sine