At give sig selv finger..?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej :) Jeg er en pige på 15 år som søger et svar.. Jeg har ornaneret i knap 3 år og nyder det, jeg nuser mig selv dernede og lader nogen gange som om jeg rider min dyne.. Det fungerer fint, men er begyndt at køre lidt træt i det.. Jeg har gerne ville prøve at give mig selv finger, men kan bare ikke rigtig få mig selv til det.. Så vil høre om jeg kan få en guide eller en grundig gennemgang så jeg kan prøve det selv.. Hvordan laver man stemningen bedst mulig osv. Bare kom med det hele :) Knus! ♥ Og på forhånd tusind tak!

Svar:
Hej pige 15 år
Dejligt at du skriver ind til os i Cyberhus, jeg synes det er rigtig fint at du udforsker dig selv seksuelt ved onani, det er en god måde at lære din krop at kende på samt kan det give dig en større bevidsthed  om hvad du synes er rart og knap så dejligt.
Det er helt naturligt og helt okay at have den følelse du har om ikke rigtig at kunne kaste dig ud i det med at give dig selv finger, jeg har derfor nedenfor skrevet et forslag til en lille guide, men husk det kun er et forslag, der er ikke er nogen rigtig eller forkert måde, det vigtigste er at du tager dig tid og ikke presser dig selv, det skal ikke være ubehageligt.
1) Sørg for at dit værelse er hyggeligt, tænd nogle sterinlys og sæt gerne noget behageligt musik på.
2) Når dit værelse har den stemning og hygge som du godt kan lide, så kan du starte med at ligge dig i sengen og lukke dine øjne, tænk på noget dejligt og begynd stille og roligt at fantasere om lige hvad du kan lide at fantasere om.
3) Start herefter så småt med at lege med dig selv, kæl dig selv forskellige steder på kroppen, giv dig god tid. Når du begynder at mærke en lyst kan du forsigtigt forsøge at stikke en enkel finger op, det er vigtigt at du er våd, ellers kan det godt virke lidt ubehageligt, imens du stikker en finger op kan det være en god ide at kærtegne dig andre steder på kroppen.
Hvis du føler det som ubehag eller ikke helt har lyst, så vent, lysten skal nok komme!
Venlig Hilsen
Sascha