Give mig selv finger?

brevkassespørgsmål

Give mig selv finger?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hejsa :) Jeg viste ikke rigtigt hvad det var at give finger. Og nu hvor jeg ved hvad det er! kan jeg så godt give mig selv det? eller er det for tidligt?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål.

Det er give sig selv finger er at stikker en finger op i sin skede og så kan man bevæge den frem og tilbage eller finde en rytme, så man synes det er rart - men som du skriver, så ved du hvad det er. Jeg vil kalde det onani.

Onani er privat og jeg synes det er helt op til en selv, hvornår man vil starte med at onanere - uanset om det er at gnide udenpå eller ved at give finger. Onani er at røre ved sig selv og udforske sin krop, sådan at det giver en dejlig og varm følelse og måske endda en orgasme.

Det er naturligt at onanere og der er ikke noget tidspunkt det er rigtigt eller forkert at starte på. Det er op til en selv, man skal føle sig klar. Du kan prøve dig lidt frem og hvis det føles rigtigt, så kan du fortsætte. Hvis du ikke helt føler det er noget for dig eller at det føles rart, så vent lidt. Det kan være det er anderledes om nogle år.

Prøv at lytte til dig selv, selvom du ved hvad det er nu, så behøver du ikke prøve det. Du kan udforske dig selv stille og roligt og så kan det være du har lyst til at prøve på et eller andet tidspunkt.

Mange hilsner fra Bibi