Give en orgasme

brevkassespørgsmål

Give en orgasme

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 2 måneder siden

Hej CB.

Jeg har haft en kæreste i snart 1 uge og vi har været sammen op til flere gange, og self er vi jo begyndt på lidt frækkere ting som finger, hj, bj osv. men hver gang giver hun mig en dejlig orgasme, men når jeg skal give hende en kan hun ikke mærke det? hvad skal det betyde? jeg har slikket hende osv. og hun ved aldrig om hun får en orgasme. når hun giver sig selv finger kan hun godt mærke det, men hun siger når hun bliver ekstra våd så betyder det hun har fået en. så vil bare høre om det er orgasmer jeg giver eller om jeg bare gør hende våd?

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, at du er i tvivl om din kæreste får orgasme når I er sammen. Det er altid rarest at kunne tilfredsstille sin kæreste, og særligt når hun giver dig dejlige orgasmer.

Det er ikke altid lige let at give en pige en orgasme, og det kan faktisk være lidt udfordrende for kæresten at gøre, fordi der nok ikke er det samme kendskab til kroppen, som hun har. Det lyder til at din kæreste selv er lidt i tvivl om, hvornår hun får en orgasme. Selvom hun bliver våd, så er det faktisk ikke ensbetydende med at hun har fået en orgasme. Når piger bliver våde, så er det fordi de er seksuel opstemt, og det er en måde kroppen gør klar til samleje. Den ekstra væske fungerer som en slags glidecreme, der gør det lettere for manden at trænge ind. Så når piger får en orgasme, så bliver de også mere våde, men blot fordi hun er våd, så er det altså ikke fordi hun nødvendigvis har fået en orgasme. Det lyder desværre ikke som, at hun har fået en orgasme med dig, da jeg tror at hun vil kunne mærke det. Når man får en orgasme trækker musklerne sig sammen, og det kan ligne krampeagtige bevægelser mens det står på, og det føles rigtig rart. Så jeg tror ikke at din kæreste vil være i tvivl om hun får en orgasme.

Du skal ikke have det dårligt over, at det er svært at give orgasme, og mange bruger faktisk rigtig lang tid på at lære det, og nogen får det aldrig rigtig lært. Den bedste måde at give din kæreste en orgasme på er ved at hun fortæller dig, hvad hun godt kan lide og hvor henne du skal røre hende, hvor hårdt osv. Hvis hun har mod på det, så kan hun prøve at onanere foran dig, så du kan se, hvordan hun gør. Det er nemlig meget forskelligt, hvad piger kan lide, så den letteste måde at finde ud af det på er altså ved at snakke med hende om det, og så prøve jer lidt frem. Det kan også være, at hun selv er lidt i tvivl om, hvad hun egentlig godt kan lide, og så kan i prøve at eksperimentere med forskellige måder du rører hende på eller hun rører ved sig selv på. Det kan godt være, at der går lidt tid før det lykkedes, men det er helt normalt. Det vigtigste er at I begge er helt afslappet, og særligt at hun er helt rolig, så hun ikke spænder, da det kan blive meget svært for hende at få en orgasme så.
Hvis du er interesseret, så kan jeg anbefale at læse den her artikel om piger/kvinderes orgasme, og i den her artikel står der lidt om, hvad man kan gøre for at give en orgasme.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål