Gigantisk penis..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg vil gerne spørge om en for stor penis kan være ubehagelig eller om det bare er et spørgsmål om tid? Jeg har en penis på 18 cm i stiv og de fleste jeg kender på min alder er omkring 15-16 cm i stiv. Jeg ville bare spørge fordi jeg er i tvivl :)
hilsen den fortvivlsomme.

Svar:
Hej Anonym
Du er bestemt ikke alene om at være i tvivl om størrelsen på penis. Jeg tror heldigvis jeg kan hjælpe.
Det er rigtigt at en meget stor penis godt kan være ubehagelig for en pige/eller kvinde. Men da pigens skede kan udvide sig skal der være tale om en meget stor penis.
En gennemsnitlig penis er mellem 12 og 18 cm, så din størrelse er ganske normal og lige som den skal være. Der er stor forskel på hvordan og hvornår i puberteten penis vokser. Nogle vokser tidligt i puberteten mens andre først er færdig udviklet i 20-22 års alderen.
Når din allerede nu er 18 cm, skal du nok ikke forvente at den vokser mere ( i hvert fald ikke ret meget) men når nu den er helt normal som den skal være er det jo også perfekt.
Nu ved jeg ikke om du har haft sex, men husk at sex godt kan gøre ondt de første gange for piger. Lige meget om penis er 12, 15 eller 18 cm, kan det gøre ondt, så det er vigtigt at gå stille og roligt frem og lytte til hinanden før, under og efter sex.
Håber du fik svar :)
Mange hilsner
Niels-Christian