Gamle damer!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej med jer!
Jeg onanerer til daglig og er klar til sex og er ligeglad med hvem det er med. Jeg ser mature porn fordi jeg tænder på dem og har lyst til dem. jeg har tænkt på at jeg går rundt ved nogle single gamle mennesker og banker på og spørger om jeg må komme ind så siger de ja. Så spørger jeg fordi jeg sveder meget om jeg må tage et bad. Så beder jeg dem om at komme ind (har intet imod at være nøgen) og så ser de min penis og så kigger de og så får jeg stiv pik og så knepper vi.
er det ulovligt eller er der en måde jeg kan få fisse på?
vh den meget liderlige dreng.

Svar:
Hej Meget Liderlige Dreng.
Jeg kan godt følge dig i, at du føler dig klar til sex og har lyst til at prøve det meget snart.
Når det så er sagt, synes jeg bestemt ikke, det er en god idé at prøve sex på den måde, du har overvejet. Du spørger, om det er ulovligt, og til det vil jeg sige, at det kan det godt gå hen og være. Hvis du har sex med damerne imod deres vilje, er det ikke lovligt. Sex mellem to mennesker er kun lovligt, når begge har lyst til det og ikke gør noget imod deres vilje.
I din fantasi kan det godt være, damerne vil være klar til sex med dig, efter du har taget et bad, men du må huske på, at der er forskel mellem fantasi og virkelighed. I virkeligheden er jeg overbevist om, at mange damer ikke vil få lyst til sex, men i stedet blive skræmte over at se dig nøgen i deres hus. Det er vigtigt, du ikke skræmmer nogen, gør dem utrygge eller nærmer dig dem, uden de har givet dig tilladelse til det. Man kan nemt komme til at tro lidt for meget på de finurlige idéer, man får i sit hoved og glemme at tænke på, om det er muligt, og om andre også synes, det er en god idé. I dit tilfælde synes jeg, du skal beholde det som en fantasi og ikke prøve det i virkeligheden.
Du skal vide, der ikke er noget galt i at se mature porn. Det er forskelligt, hvad man tænder på, og det er helt normalt at tænde på lidt ældre kvinder og se den slags porno. Du skal dog være opmærksom på, at det nok er sværere for dig at få rigtig sex med en ældre kvinde end med en pige på din egen alder. Tit vil kvinder nemlig gerne være sammen med nogle jævnaldrende, og det kan også være svært at møde de ældre kvinder, hvorimod pigerne på din egen alder er i skolen, i fritiden osv.
Til sidst vil jeg sige til dig, at det er naturligt at have en stor lyst til sex og være nysgerrig efter at få prøvet det for første gang. Jeg kan dog også fortælle dig, at jeg tror, det er klogt at forsøge at være tålmodig og vente, til den rigtige pige også har lyst til sex med dig. På den måde får du en god oplevelse med din første gang.
Kh. Matilde