G-punkt i niplerne

brevkassespørgsmål

G-punkt i niplerne

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus! Jeg har hørt, at drenge har g-punkter i niplerne. Jeg ville bare spørge jer om det passer?

Svar:

Hej med dig

Hverken drenge eller piger har g-punkter i brystvorterne. Det du tænker på er nok nærmere erogene zoner. De kan nemlig side overalt på kroppen og det betyder at det kan være dejligt at blive kysset og nusset fx på brystvorterne. G-punktet kan på drenge findes lige under testiklerne og hvis man trykker på det punkt, kan man få en anderledes orgasme. Hos kvinden sidder g-punktet et par centimeter oppe i skeden.

Du kan læse mere om g-punktet HER.

Venlig hilsen Marianne