første gang
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej i dag have mig og min kæreste sex første gang vi var begge jomfruer men det gjorde så ondt på hende at det kun var mit pik hovedet der kom ind i skeden på hende hjælp hurtigt

Svar:
Hej med dig
Du kan være helt rolig, hvis du er bange for der er noget galt, for det er helt normalt hvis i begge er omkring de 12 år.
Hendes skede er nemlig ikke klar til og have sex, i så ung en alder. Det og så er piger ofte heller ikke er psykisk klar til og have sex, før de er omkring de 15 eller 16 år. For når de også er psykisk klar, vil de nemmere kunne slappe af, så skeden ikke vil stramme for meget. De 2 ting er med til der er en lov der gør, at man ikke må have sex før man er blevet 15 år.
Når hun bliver ældre, vil hendes skede udvide sig og jomfuhinden vil blive mere elastisk, så der lettere kan være plads til en pik oppe i hende. Men lige nu, er hendes krop ikke klar til det. Så selvom i begge har lyst lige nu synes jeg det vil være en god idé for Jer begge at tage den lidt med ro og vente til i er lidt ældre, så I begge får en god oplevelse.
Jeg håber det var det svar du søgte
Med venlig hilsen Paw