Fårhuds problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg har et lille problem har skravet om det her før og jeg fik et godt svar tak skal i have ok nu til spørsmålet: Da jeg skrav ind sidst kunne jeg ikke få min fårhud tilbage og nu kan jeg når den er slap er det nomalt at jeg ikke kan når den er stiv ? kan jeg gøre noget ? ps: skal være sammen med min kæreste og hvis vi har sammenlege så tror jeg det kommer til at gøre ondt kan i ikke hjælpe Tak for jeres tid

Svar:
Hej med dig
Det er da rigtig fedt, du nu kan få forhuden tilbage, når den er slap. Faktisk er det ikke ualmindeligt i din alder, at forhuden ikke kan komme tilbage i stiv tilstand, så du skal ikke være nervøs for, at det er unormalt.
I din alder begynder forhuden dog, at udvide sig. Så du vil nok opleve over den næste års tid, at din forhud også vil kunne komme tilbage over penishovedet, når den er stiv. Men det kan altså tage lidt tid endnu.
Jeg kan godt forstå hvis du er bange for, at det kan komme til og gøre ondt, hvis i skal have samleje. Men det er fordi din krop ikke er helt klar til, at have sex endnu. Det samme vil din kæreste nok opleve hvis hun også er i den alder, fordi hendes krop vil heller ikke være klar og færdigudviklet til, at have sex endnu.
Jeg håber du kan bruge svaret til noget
Med venlig hilsen Paw