At få finger...
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej :) Har virkelig brug for hjælp! Jeg har været sammen med den her fyr et par gange nu og vi har kysset/snavet flere gange. Men jeg tænker tit på hvis det nu udvikler sig og han vil give mig finger ville jeg ikke have noget i mod det men jeg tænker bare meget på hvordan han vil gøre det... Har aldirg fået finger før så jeg ved ikke hvordan han kommer op i mig med hans finger :P tager han bukserne af mig så jeg er helt bar forneden eller gør han sådan 'nede' i mine bukser? :o Har virkelig brug for et svar hurtigst muligt!

Svar:
Hej med dig.
Mange tak for din spørgsmål. Jeg kan godt forstå du spørger, når du aldrig har prøvet det før.
Hvis du ligger sammen med din fyr, så tror jeg lige så stille han vil føre sin hånd ned i dine bukser. Måden han vil gribe det an på, kommer nok også an på hvad det er for nogle bukser du har på. Hvis nu han ikke kan få sin hånd helt derned, så kan det godt tænkes han vil hive lidt ned i dine bukser, så dine underbukser bliver synlige. Så kan i hvert fald nemmere komme til.
Måske vil han starte med at røre dig forsigtigt omkring din skede indtil han kan mærke du bliver våd. Derefter kan det være ham prøver at stikke en finger eller to op i din skede. Så vil han nok kører dem frem og tilbage, alt efter hvordan han kan mærke du synes om det.
Det er svært for mig, helt præcist at sige hvordan han vil gøre det. Det er nok forskelligt fra fyr til fyr. Hvis det også er første gang for ham, så er tror jeg at han vil gå stille og rolig fremad. Jeg tror ikke han vil tage bukserne helt af, så du er bar forneden. Hvis du er usikker på det, kan du jo prøve at fortælle ham, hvordan du synes det kunne være dejligt han gjorde, så det føles behageligt for dig.
De bedste hilsner Sine