Furry er det respektabelt?
brevkassespørgsmål af
Furry Kari
11 år
Hej jeg er 11 årig pige og jeg elsker furry porno. Min mor siger at det er sært, men det er det der ophidser mig. Kan jeg fremtvinge andre følelser, jeg har entil vidre klædt mig ud mange gange og det tænder mig.

Svar:
Hej med dig
Det er meget forskellige hvad man tænder på, og der er som sådan ikke noget der er rigtigt eller forkert, så længe det ikke skader andre. Jeg tænker at det er rigtig fint at du allerede nu er ved at undersøge hvad du godt kan lide, selvom det sagtens kan ændre sig jo ældre du bliver. Så selvom din mor synes at det er sært, så tænker jeg at du skal holde fast i at du ved hvad der føles bedst for dig lige nu. Når det så er sagt, så tænker jeg at det er for tidligt for dig f.eks. at have sex. Som 11 årig er det meget normalt at du begynder at eksperimentere med din egen seksualitet, men gennemsnittet for den første gang er stadig 16 år. Selvom du måske ikke har planer om at dyrke sex, så tænkte jeg lige at jeg ville nævne det.
Men kort sagt, så er der ikke noget galt med at tænde på furryporno eller på at klæde sig ud. Det er der andre som også gør, ligesom der også er andre som tænder på andre spændende ting, som f.eks. fødder eller på at klæde sig ud som baby. Det kan virke sært eller unormalt for nogen, men det er jo heller ikke dem som tænder på det. Så prøv om du kan nyde det og acceptere at det ikke er alle som forstår. Så længe du forstår, så er dét det vigtigste, og så synes jeg ikke du skal fremtvinge andre tanke/følelser. Og du kan jo altid lade være med at fortælle det til din mor (medmindre du får problemer).
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig Hilsen
Signe