fuck jeg har mang lyster! + spørgsmål!

brevkassespørgsmål

fuck jeg har mang lyster! + spørgsmål!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

kære jer alle. jeg er lige begyndt at date en pige gider ikke nevne navne anonymt... men har et chrus på en anden pige hun er bare sjovt sød dejlig varm hjertet og (pervers) og det er en af de tin jeg elsker ved hende det er at hun er moden osv. men det er hende den anden ikke hun er ikke ligeså moden eller pervers... mig og hende jeg lige har fået et crush på vil gerne have sex og cam sex fordi hun bor langt væk fra mig... hun virker bare så dejlig moden og fræk på den gode måde.

+ jeg er 15 år og har en rimlig stor pik 19,30 cm i ful tilstand og 10 - 12 i slap så jeg har læst på nettet om hvor dyb en kvindes skede er og den er 9-10-10-12 cm for de fleste...

og det betyder at jeg ikke kan få den helt ind i skeden eller hvad?

Svar:

Hej med dig,

Hvor er det dejligt for dig at du har så mange søde piger omkring dig. I din alder er det en spændende tid hvor alt er nyt og man har lyst til at prøve det hele. Jeg tænker dog, at grunden til at du har skrevet ind til os er at du ikke helt ved om det er en god ide og måske også fordi du ikke ved om du kan tillade dig at have cam sex med hende pigen nu du lige er begyndt at date hende den anden pige?

Det kan være rigtig svært at udsætte sine lyster og tænke helt rationelt når man er 15 år og har muligheden for at prøve cam sex med en fræk pige, men jeg synes du har ret i, at det ikke er helt fair at gøre når man lige er begyndt at se til en anden pige. Du skriver ikke så meget om hende du dater, men lyder til at være meget optaget af alt det hende den anden pige er i forhold til. Det kan være lidt farligt at sammenligne piger, da alle piger er forskellige. Jeg tror du bliver nødt til at finde ud af hvad der betyder mest for dig, selvom jeg godt ved at det er svært. Vil du helst se hvad der kan ske mellem dig og hende du er begyndt at date, eller vil du helst se om der kunne ske noget mellem dig og hende dit nye crush? Uanset hvad du vælger, så synes jeg du skal være sød overfor begge piger og være ærlig med hvordan du har det med dem. Måske bliver det nødvendigt ikke at date hende den første mere hvis du vælger hende den anden, eller omvendt.

I forhold til størrelsen på din penis, så har du ret i at kvinders skede i gennemsnit er 9-12 cm dyb, men skeden er meget elastisk og under ophidselse kan den godt udvides. Det kan dog godt gøre ondt på nogle kvinder hvis hun har sex med en mand med en penis der er meget stor i omkreds eller meget lang. Det er vigtigt at tale med hende om det og selvfølgelig stoppe hvis det gør ondt. Hvis det betyder at du ikke får helt så meget nydelse ud af det, kan I måske eksperimentere med forskellige stillinger, da nogle stillinger tillader manden at komme lidt dybere end andre. Hvis ikke det er muligt, kan I måske finde andre måder at tilfredsstille dig på.

Jeg håber du kan bruge mit svar!

De bedste hilsner,

Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål