Frisk Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hej, jeg hedder K, og jeg har et spørgsmål.
Jeg vil gerne vide om det er mere frisk at putte en agurk op i skeden når jeg føler mig liderlig.
En kartoffel i rumpen ville heller ikke skade, men kan man også bruge en gulerod?
Tak for svar <3
Jeg kan forresten godt lide saftige agurker, så ved du hvor man kan købe disse?

Svar:
Hej K
Jeg tænker at det vel egentlig kun er fantasien der sætter grænser for hvad du kan bruge når du bliver liderlig. Det er helt sikkert forskelligt fra person til person hvad der føles bedst, så jeg tænker at du bliver nødt til at prøve dig frem.
Det er selvfølgelig vigtigt  at du gør det stille og roligt og starter med noget der er småt, så du ikke kommer til at gøre nogen skade. Og lige meget hvad du bruger så skal du selvfølgelig være sikker på at der ikke er skarpe kanter og at du kommer et kondom på så der ikke kommer bakterier i hverken skeden eller rumpen.
God fornøjelse
Niels-Christian