fra mand til piger

brevkassespørgsmål

fra mand til piger

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 8 år 7 måneder siden

Kkan man gø nå så ens tissmand line en

Ttisskond og at man har patter få jeg gad

 Godt at prøve at vær piger måsk

3 gang på en uer og gå i piger tøj

Svar:

Hej Anonym

Ja, det kan godt lade sig gøre at skifte køn sådan at man får fjernet sin tissemand, og får lavet en tissekone i stedet. Det kan også lade sig gøre at spise kvindelige hormoner sådan at man udvikler bryster som en kvinde.

Men de her forandringer er selvfølgelig nogle ret voldsomme forandringer, og derfor er det vigtigt at du er helt sikker, da du ikke kan lave det om igen. I Danmark er det en meget lang proces der eksempelvis kræver at du snakker med en psykolog om dine tanker om at skifte køn.

Du skriver at du gerne vil gå i dametøj nogle gange om ugen og det tænker jeg sagtens du kan uden at få lavet alle de her ting.

Jeg tænker at det måske kunne være en god idé at kontakte LGBT.dk som er en forening der rådgiver mennesker der ønsker at skifte køn. De har både en telefon rådgivning og en chat, og jeg tænker at det kunne være et godt sted for dig at starte.

Mange hilsner
Niels-Christian