forvirret type
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej cyperhus!jeg har et mindre problem, hvis man altså kan kalde det det.. det starter med den her dreng, der går i min klasse.. han stikker tit hånden ned i bukserne..(ved ikke om det er for at rette eller fordi det klør?det faktisk ret irelevant!!!!) Men hvertfald!så holdte vi pinksøndag for nylig med klassen. Ham, 2 andre og mig selv, havde siddet og snakket indenfor et stykke tid. Han nævner så noget med, hvor klog han er, og dum jeg er(altså skolerelateret.. Og det var en joke!). jeg rejser mig op for at gå imod ham, og det ender med at jeg sidder på ham.. ham og hans ven(der sad ved siden af ham) begyndte at hviske til hinanden om noget, og jeg bliver klar over, at de snakker.om hvis han fik boner på!jeg tænker det kunne være lidt sjovt, hvis jeg" hjalp til"(ondt, ved det godt!). jeg begynder så, at langsom at gnides mig op af hans pik, og nuse ham på inder låret! Han sagde ikke noget til det, men han begyndte at få.det varmt, og vride sig lidt.. Senere hen skulle mig og min veninde(vi kalder hende Å), han ven som også går i min klasse(vi kalder ham Æ), og den her dreng(X) sove hos Æ.. jeg vil ikke gå i for mange detaljer,såååå.. det ender med at Æ og Å ligger oppe i Æ's seng, og mig og mig X ligger på en lille madress på gulvet.. vi ligger i ske, og han får boner på.. han sover på det her tidspunkt.. pludselig bliver jeg en smule liderlig!og jeg begynder, at gnide mig op af hans skridt.. han begyndte at stønne.. og så tog jeg forsigtigt min hånd udenpå.hans bukser og rørte let ved hans pik.. det var meget hurtigt. og så stønnede han ekstremt højt! jeg tror han kom?men jeg er ikke sikker på om han virkelig sov eller bare lod som om?og den her episode har tændt.mig voldsomt hver gang jeg har tænkt på det!!!!!er det normalt?og ornanerede jeg på ham?og kan jeg være sikker på om han sov?var det forkert at gøre sådan? hilsen mig..

Svar:
Hej med dig
Det er slet ikke unormalt, at blive liderlig over sådan nogle tanker. Heller ikke hvis man er pige, man hører dog oftere om drenge der gør det. Men jeg tror mest af alt, det er fordi man ser det som lidt et tabu, at piger også kan have sådanne følelser.
Jeg syntes ikke det lyder som om, du onanerede på ham men, at du gned lidt på hans penis i stedet. Men om han sov og fik udløsning, ved kun han, så den eneste mulighed for, at få det og vide er hvis du spørger ham.
Men ja jeg syntes det var forkert af dig, at gøre det, når du nu ikke ved om han var vågen. For det vil svare til, at han havde taget på din krop imens du sov. Det vil altid kun være rigtigt, at gøre hvis den anden er med på det.
Hvis du har lyst til og prøve, at have noget kørende med ham, syntes jeg du skal prøve og tage en snak med ham om det, der skete. Det kan jo også vise sig, han faktisk var vågen, men måske bare var for genert til, at gøre noget ved det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw