Forviret...!?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej er forelsket i en pige fra min klasse hun er mega sød men er ikke sikker på hun kan lig migh min ene ven siger at hun har sagt til ham at hun ka lig ham og han ka også lig hende men det har han ik sagt til hende . og så en dag sad vi 3 piger og 3 drenge og legede s , p , k ,t eller w og så endte det med hun skulle kysse migh men i samme sekundt ca sprang den anden pige ind foran og begyndte at snave migh hmmm..... . så er i tvil min ven vil jo godt have hende .... Vad skal jeg gøre...!!??

Svar:
Hej dreng 12 år
Tak fordi du skriver til cyberhus.
Det er aldrig rart når man er i tvivl om, at den pige man synes er mega sød, kan lide en´ eller ej og det kan være meget svært ,at afklare om forelskelsen er gengældt.
Man kan ikke tvinge nogen til at elske en´, så mit råd til dig er, at fortælle hende at du synes hun er sød og at du gerne vil ses med hende. Så har hun mulighed for at vælge om hun er interesseret i dig eller ej.
Hilsen Mette.