fortvivlet?:)

brevkassespørgsmål

fortvivlet?:)

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

Hej .. ehm brevkasse:) - jeg skriver, fordi jeg er lidt fortvivlet. jeg er 16, og jeg har en kæreste, som jeg har været sammen med i 15 måneder snart:) men her de seneste 4-5 uger har vi ikke rigtig kunne dyrke sex:( eller lave noget overhovedet :'s lidt træls. for det altid dejligt at kunne tilfredstille hinanden lidt jo. men grunden er at når han begynder at kæle mig mellem benene, så er det som om at min klit 'hæver' op :s og bliver øm omkring skeden og oppe i skeden også:( det er rigtig ubehagelidt når han så rør mig, og ja, det gør så at vi jo ikke rigtig laver noget. og han er trist over det:s ville hører om det er noget jeg skal gå til lægen, eller om det kan være lidt infektion eller noget som går i sig selv?:)

Svar:

Hej Pige 16 år

Jeg kan godt forstå at i begge er træt af at i ikke kan tilfredstille hinanden som i gerne vil.

Det er lidt svært for mig ud fra din beskrivelse og sige præcis hvad årsagen til dine smerter er.

Istedet for at jeg skriver nogle mulige årsager til hvad det kan være, vil jeg istedet anbefale dig at komme til din læge som du også selv skriver. Her kan vedkommende undersøge dig og finde frem til årsagen.

Mange Hilsner

Sascha