Forspil? Hvordan gør man?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hey super dejlige mennesker fra cyberhus :D jeg har en kæreste og jeg har hørt man bør give vedkommende langt forspil så hun bliver våd før man giver hende finger. Hvad er nøglen til et godt forspil?

Svar:
Hej dreng, 15 år
Tusind tak for dit gode spørgsmål.
Du har helt ret i at det kan være en rigtig god idé at have forspil når man gerne vil have sex. For det første gør det pigen våd, som du skriver, så det bliver nemmere at trænge ind i pigen uden at det gør ondt på hende. For det andet er det ikke så mange piger som kan mærke rigtig meget inden i skeden, så for mange piger er forspillet noget af det dejligste ved sex. Det er rigtig fint at du tænker på at gøre noget rart for din kæreste når I skal have sex.
Det er svært for mig at fortælle dig hvordan man har et godt forspil, fordi det er meget forskelligt hvad piger godt kan lide. Det bedste ville være hvis du snakkede med hende om hvad hun godt kan lide, men jeg kan give dig nogle tips som du kan prøve.
Mange piger synes det er dejligt at blive rørt meget ved inden man begynder at have sex. Det er dejligt at blive kysset, mens ens kæreste rører ved f.eks. brysterne, numsen, maven, nakken og andre steder på kroppen. Det er en god idé at vente med at røre ved skridtet. De fleste piger kan godt lide at føle at fyren de er sammen med gerne vil røre ved hele deres krop inden de går i gang i skridtet. Du kan også kysse hendes bryster og sutte/slikke på hendes brystvorter.
Når det føles som om din kæreste er godt tilpas og slapper af kan du røre ved hendes skridt, enten med fingrene eller med tungen. Du kan røre lige så stille med en finger ved hendes klitoris eller stikke fingeren op i skeden på hende, eller du kan slikke hende.
Når hun er våd og slapper af kan I så gå videre til at have sex, men det kan stadig være rigtig rart hvis du nogle gange rører ved hende.
Jeg håber det var hjælp nok og at I kan have dejlig sex.
De bedste hilsener,
Henriette.