Forspil.

brevkassespørgsmål

Forspil.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Mig og min kæreste Har brug for nogle tips til forspil. Det ville være dejligt hvis i kom med nogle.

Svar:

Hej Anonym

Når du nu siger forspil, tolker jeg det sådan at du og din kæreste har brug for tips til hvordan i kan hygge Jer og varme op til sex. Nu ved jeg ikke hvor gammel din kæreste er, men når du selv er 13 år, synes jeg under alle omstændigheder det er tidligt at begynde med sex.
Sex kan være helt vidunderligt, men nogle gange også lidt svært. Og særligt som ung kan det godt være ret kompliceret og svært at passe på sig selv, og ikke komme til at overskride sine grænser.
Jeg håber du passer på dig selv og kun gør ting du selv har lyst til.

Jeg tror ikke der er nogle bestemte tips og tricks til et godt forspil. Det afhænger fuldstændig af hvilke lyster du og din kæreste har. Hvis jeg alligevel skal komme med en enkelt tip, synes jeg det må være tid. Hav god tid til hinanden, og lad være med at tænke på det som noget der bare skal overståes inden man skal have sex.

Lidt stearinlys, musik i kan lide og så bare god tid til at nusse, massere og kysse og udforske hinandens kroppe.

Prøv dig frem...så er jeg sikker på du med tiden finder den måde der virker bedst for dig og Jer.

Mange hilsner
Niels-Christian