Forhudsforsnævring

brevkassespørgsmål

Forhudsforsnævring

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus Jeg har et problem med min forhud, for når jeg har erektion, kan jeg ikke trække min forhud tilbage, eller det vil sige kun kvart, og så begynder det at gøre mega ondt, og hvis jeg trækker for langt tilbage begynder, det at bløde fra forhuden. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, så vil i ikke give mig lidt hjælp eller bare et råd. Venlig Hilsen Mathias

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du spørger om hjælp til det, for det må virkelig ikke være rart det skal gøre ondt og bløde.

Men du skal vide det er ikke unormalt det sker, men i din alder skulle forhuden gerne have været udvidet sig nok til, at du ville kunne trækker forhuden tilbage uden problemer. Så som du nok ved, tyder det på du har forhudsforsnævring, så jeg vil komme med nogle ting som kan hjælpe dig af med det.

Jeg kan godt forstå hvis du syntes det er flovt, at gå til lægen med det, for mange syntes ikke det er rart, at skulle vise sin penis til en fremmed. Men du er nød til det, for det kan ikke være rigtigt du skal have det sådan.

Først og fremmest vil lægen nok skrive et recept til dig, på noget creme som du skal smører på din penis. Efter noget tid vil huden så begynde, at udvide sig, indtil du kan få forhuden tilbage uden problemer. Det plejer, at hjælpe men hvis det ikke gør, så vil lægen skrive dig op til en meget enkel lille operation. Det lyder ikke rart, men det er et let indgreb, som de hurtigt kan udfører og de har gjort det så mange gange, at der ikke er risiko for der sker noget der ikke skal ske.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw