Forhuden
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg er en dreng på 14 år og onanere til dagligt. Min furhud kun trækkes langt tilbage men ikke helt. Det er ligesom der sidder en ''tråd'' under mit pikhoved som stopper forhuden for at komme helt tilbage. Please svar hurtigt. På forhånd tak.

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå hvis du er i tvivl om der er noget galt, for det er ikke altid let, at vide om det er normalt eller ej.
Men det er helt normalt der sidder en slags tråd, der sørger for at forhuden ikke kommer for langt tilbage. Men hvis du ikke kan få din forhud tilbage over dit pikhovede, så tyder det på du kan have forhudsforsnævring.
Men du er 14 år, så det er stadig chance for, at dit forhud kan når og udvide sig en smule endnu. Men hvis det bliver ved med, at være sådan du ikke kan få forhuden tilbage forbi dit pikhovede, så skal du gå til lægen. Lægen kan nemlig give dig en recept på en creme, som gør at din hud udvider sig, indtil det hele er i orden der nede.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw