forhud

brevkassespørgsmål

forhud

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej er det normalt at min forhud ikke kan komme over mit pikhoved når jeg er 13 år?

Svar:

Hej med dig.

Det er meget forskelligt fra dreng til dreng, hvor langt forhuden går ned over pikhovedet. Når du er 13 år gammel er din krop også stadig i udvikling, så derfor er det helt normalt at den ikke kan komme ned over pikhovedet endnu. Med tiden vil de fleste drenge opleve at forhuden kan nå ned over pikhovedet.

Hvis det er noget der irriterer dig eller det bliver ved med at være sådan efter nogle år, så kan du gå lægen og få nogle øvelser til, hvordan du kan få huden ned over pikhovedet.

Venlig hilsen Sine