Forhud
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg er en dreng på 15 år. Her for et par dage siden skulle jeg ha et rigtig samleje sammen med min kæreste. Vi ligger og kæler lidt og laver lidt oral sex, da min penis er hård nok til Kondomet. jeg får kondomet godt ned, men da jeg når bunden rynkede min hud sådan lidt med, så jeg ikke kunne få den helt over. tænkte på om jeg ikke kunne finde uf af det, Men har set en masse film om hvordan man sætter den på, og jeg har øvet en masse gange, men den vil stadig ikke. Nå men her er spørgsmålet så. Er det fordi jeg har for meget forhud? det syntes jeg lidt selv??. Super fed hjemmeside ;)....

Svar:
Hej dreng, 15 år.
Jeg vil starte med at sige, at jeg er ikke heeelt sikker på hvordan det går galt for dig, men jeg vil prøve at svare som jeg forstår dig...
Som jeg forstår det du skriver så trækker du forhuden tilbage, og så kan kondomet ikke komme til at sidde helt til roden.
Hvis det er tilfældet så er det meget naturligt. Så længe kondomet bliver sat på så langt ned du kan, og du bruger den rigtige størrelse, så bør der ikke være noget problem. Jeg er sikker på at hvis du bare følger de videoer du har set, så tror jeg ikke du gør noget forkert.
Jeg håber det var opklarende, ellers må du lige skrive igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune