Forhud

brevkassespørgsmål

Forhud

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hvor langt skal ens forhud kunne trækkes tilbage, og er det normat jeg har lidt sætte ved det inden jeg er begyndt at blive våd bag ved forhuden , skal så lige diges når jeg er våd Lan jeg godt gøre det men kun lige ned over hovedet? Er det normalt eller en forhudsforsnævring?

Og vil jeg kunne have sex med eller uden glidecream uden problemer?

hilsen fra nordjylland

Svar:

Hej med dig..

Det her med hvor langt forhuden kan komme ned når ens pik er stiv, er ret forskelligt. Specielt når man er ung, fordi ens forhud bliver lidt slappere jo ældre du bliver, så du vil nok opleve at den kan komme længere ned de næste par år. Det lyder helt normalt, at du kun lige kan få den ned over hovedet, når du er blevet lidt våd, så hvis ikke det gør ondt, så er der ingen problemer der.

Det vigtigste er faktisk at du kan få forhuden ned når den er slap, så du kan vaske dig dernede.

Og der er ingen problemer med at have sex, så længe det ikke gør ondt på dig. Hvis du oplever det gør ondt, så er det en god ide at gå til læge og se om du har en forhudsforsnævring. Men ud fra det du skriver lyder de fudstændig normalt :)

Kan du have det godt

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål