Forelsket i en over nettet
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Heyy;D okay, jeg har det problem at jeg er blevet forelsket, i en pige over nettet.1. Vi skriver godt sammen, altså vi skriver skat, søde osv. 2. Vi sms godt sammen. 3. Har aldrig mødt hende i virkeligheden.4. Er bange for at miste kontakten med hende.5. Er bange for at hun finder en anden. HVAD SKAL JEG DOG GØRE FOR AT FÅ HENDE!!!

Svar:
Hey dreng 13 år
Tak for dit spørgsmål
Jeg kan godt forstå at du er lidt bange for at miste kontakten med hende pigen, nu når du er gået hen og blevet en smule forelsket, det lyder til ud fra brevet at i har en ret god kemi, så derfor synes jeg at i skal få skrevet sammen om et muligt møde, der er ingen garanti for at følelserne er de samme når i så mødes i virkeligheden, men så kan det muligvis blive en en rigtig god veninde.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt i bor væk fra hinanden, men tænker at det kan være at jeres forældre vil hjælpe jer med at mødes.
Du skal være opmærksom på at nettet er et medie, hvor der er personer som desværre udgiver sig for nogen de ikke er, så derfor er det vigtigt at du har en voksen til at hjælpe.
Venlig Hilsen
Sascha