forelsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hey Jeg er en dreng på 15 år. jeg lavede et væddemål med min kæresten for noget tid siden om at jeg skulle lade være med at onanere i 7 dage det gjorde jeg så heller ikke. men da vi så var sammen skulle vi have sex, hun tændte mig helt vildt men da vi skulle til at have sex blev min penis helt slap? kan det være fordi jeg er for anspændt? efter dette har jeg helt mistet lysten til at onanere også. jeg håber virkelig i kan hjælpe mig med dette problem.

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå, hvis det kan være lidt frustrerende at din penis blev slap, da I skulle have sex. Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med, hvad du kan gøre.
Hvis du har set meget frem til at skulle have sex, så har dine forventninger nok været høje. Hvis forventningerne er høje, så kan man godt få præstationsangst og så kan man godt blive anspændt i kroppen. Så når din penis er bliver slap, så tror jeg helt sikkert, at det er fordi du har været anspændt. Det er ikke noget man så nemt kan styrer altid, så det er ikke din skyld, at det skete.
Når du har mistet lysten til at onanerer, så tænker jeg, at det måske er fordi du er bange for at den skal blive slap igen? Jo mere du tænker over det, jo sværere tror jeg faktisk det bliver at få den stiv.
Så når du skal have sex, så er det vigtigt at du er helt afslappet i kroppen. Måske vil det hjælpe hvis I bare går stille og roligt fremad. Hvis du kommer til at føle, at du skal præstere og være den perfekte kæreste i sengen, så kan det godt være med til, at din penis bliver slap. Så jeg tror, at jo mere afslappet du er med dig selv og din krop, jo bedre vil det komme til at fungere, når din kæreste og dig skal i seng med hinanden.
Jeg er sikker på, at det nok skal komme til at fungerer igen. Bare gå stille og roligt fremad. Når det lykkes for jer at gennemføre sex, så er jeg også ret sikker på, at du vil få lysten tilbage til at onanere.
De bedste hilsner Sine