forelsket

brevkassespørgsmål

forelsket

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hejsa. Jeg er virkelig forelsket I en pige en dag da vi sad og snakkede begyndte det at kilde i min mave også bed i min tissemand , så kunne jeg mærke og det blev stramt i mine bukser og jeg ville gerne have sex med hende , jeg ved ikke hvorfor det skete .. Vi snakkede bare , jeg kunne godt lide at det kilder i min tissemand og normalt køre jeg bare en hånd på den til der kommer sperm ud men det kunne jeg ikke når hun sad der .. Hvordan kan det være at det bare kom ?

Svar:

Hej

Først skal du vide at der er helt normalt, at drenge i din alder tit får rejsning - eller som du skriver at det bliver stramt i bukserne. Det er ikke altid noget man helt selv kan styre - den har lidt sit eget liv. Du må prøve at acceptere, at din tissemand gør som den gør og at det er et tegn på, at du er sund og rask. Hvis du kommer i en situation hvor du ikke har lyst til at have stiv diller, så kan du prøve at tænke på ting som du ikke tænder på eller for rejsning af.

Det er dejligt at du går rundt og er forelsket. Du fortæller at det kilder i din mave og det er super skønt og jo nok også derfor at du gerne vil have sex med hende - det er helt naturligt og okay, men I skal måske prøve at blive kærester først. Når man er kærester, så kommer man tæt på hinanden og lærer hinanden bedre at kende. Det gør man også fysisk og på den måde vil det også blive mere rart at have sex med hinanden. I kan starte med at kysse og lære hinandens kroppe at kende. I har god tid til at finde ud af hvad der er dejligt og hvad I bedst kan lide. Med tiden skal I nok komme til at have sex sammen, det er bare vigtigt at I begge har lyst.

En måde at spørge om I skal være kærester er at fortælle hende, at du rigtig godt kan lide hende og hvorfor du er blevet forelsket i lige præcis hende. Bagefter kan du jo spørge hende om hun har lyst til at være kærester med dig.

Det lyder som om du er kommet godt i gang med at onanere, bliv bare ved med det. Det er en god måde at lære sin krop at kende på. Hvis du har brug for lidr gode råd eller tips, så er der en artikkel her, der hedder "Onani for drenge".

Held og lykke med det hele :)

- Mie