Forelsket :/

brevkassespørgsmål

Forelsket :/

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

Hejsa :D Jeg en pige på 15 år som har et stort problem. I næsten 1 år har jeg været forelsket i en dreng fra min klasse og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. :/ Det skal lige siges jeg er virkelig dårlig til og udtrykke følelser, og jeg er røv genert og jeg er en meget reseveret type. Jeg har flere gange gerne ville gå over og snakke med ham, men det er også svært når han heletiden er omgivet af sine venner, og jeg bare sidder over i et hjørne alene med min computer. Jeg fuldkommen blank på hvad jeg skal gøre, og vil gerne komme sammen med ham inden vi går ud af 9.klasse som er om lidt under 2 måneder ;/. Ville blive glad hvis i måske kunne give mig et råd eller to på hvad jeg kan gøre :). Hilsen den forelskede pige

Svar:

 Hej Anonym

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen, hvor de ved rigtig meget om kærlighed og forelskelse.

Du kan finde dit svar i Klar, parat teenageliv indenfor 10 dage.

Mange hilsner
Niels-Christian