Fnat+onani=?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg kom til og tænke på, at hvis man nu har fnat og man onanerer, kan man så overføre nogle fnatmider til penis? [indsæt smiley der signalerer væmmelse her]

Svar:
Hej
Det er et rigtigt godt spørgsmål og her har du mit svar.
Ja, fnat kan overføres til andre steder på kroppen, også til penis, så jeg vil råde dig til at undgå at onanere, hvis du har fnat.
Hvis du har fnat vil jeg også råde dig til at gå i behandling hos din læge med det samme, for fnat går ikke væk af sig selv. Der skal en behandling til der foregår med en creme, som fås på apoteket.
Her kan du læse de aller vigtigste ting om fnat - www.sexlinien.dk - blandt andet om hvordan Fnat smitter.
Jeg håber du kunne bruge det til noget, og held og lykke fremover
Mvh
Casper