fist fucking igen
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
hej sune tak for dit gode svar. mens jeg læste dit gode svar kom jeg til at tænke på om det ikk var en god i'de at bruge glidecrem både på mig selv og hvis det er noget han også skal prøve? hvis ja har jeg et spørgsmål mere. jeg ved at, jeg kan købe det på nettet eller i et apotek men hvilken slaks skal jeg bruge/ købe? det var lige det jeg ville spørge om inden jeg kaster mig ud i det. og så var det alt fra nu og tak for det gode svar jeg er sikker på jeg får hilsen E

Svar:
Hej E,
Tusind tak for rosen, det er godt at høre det kan bruges. Glidecreme kan være en ide, det gør det lidt nemmere, hvis der er plads. Men glidecreme udvider jo ikke underlivet, så det er stadig muligt, at du ikke kan.
Jeg vil anbefale dig at købe en vandbaseret glidecreme, om den er fra apoteket eller nettet er sådan set ligegyldigt. Det handler vidst mest om, du synes det er pinligt eller ej at købe det. Apotekets er lige så god som dem du finder på nettet, måske bedre, fordi det er mere gennemskueligt at komme hjem med det rigtige.
Men som sagt, husk at passe på dig selv.
Er der mere, skriver du bare... :)
Med Venlig Hilsen
-Sune