fist fucking
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej brevkasse. Min kærste og jeg læste om en der synes fist fucking er færkt. Det fant min kærste så ud af at var noget hun gerne ville prøve, men der var nogle ting der skulle være i ornden først. så vil gerne vide alt hvad der skal være i orden. hilsen dreng 16 år.

Svar:
Hej dreng på 16 år.
Tak for dit spørgsmål omkring fist fucking - og hvad der skal være i orden, for at det kan lade sig gøre. Jeg er i tvivl om det er nogle ting som din kæreste mener skulle være iorden ved hende først eller om du mener at der er nogle ting som skal være iorden før at fist fucking kan lade sig gøre? Jeg prøver at svare på begge ting.
For det første er det vigtigste at i begge gerne vi prøve det. Din kæreste tænker hun gerne vil prøve det, og derfor synes jeg i skal starte med at snakke om det, sådan at det ikke er noget i forhaster jer ud i. En ting er at synes at noget er frækt, men det behøver ikke betyde at man skal eller har lyst til at prøve det.
Hvis det drejer sig om at din kæreste mener der er nogle ting hos hende der skal være i orden først, kan det måske være fordi hun er lidt nervøs, har menstruation eller der er måske nogle ting, som hun er i tvivl om omkring det. Du bliver nødt til at spørge hende hvad hun mener, for hun kan bedst svare dig.
Men ellers er fist fucking ikke noget man ikke bare lige kan gøre. De drejer sig om at dine fingre og noget af eller hele din hånd skal kunne komme op i din kærestes skede. Det kræver opvarmning, det vil sige at din kæreste skal være tændt og våd. Din kærestes skede skal gradvist udvide sig, sådan at det kan lade sig gøre. Det kan tage lang tid.
Udover at din kæreste er tændt og gerne vi prøve, så kræver det også nogle andre ting end lige at det fysisk kan lade sig gøre. Det er vigtigt er i begge kan lide tanken om det og måske bruge en masse tid på at øve jer. Så et godt råd herfra er at i snakker en masse om det sammen og aftaler hvordan i vil prøve jer frem med det.
Den måde i kan prøve jer frem på er at du giver din kæreste finger. Prøv at bruge flere fingre og mærk hvordan din kærestes skede føles og hvordan den udvider sig. På den måde kan du finde ud af hvordan det føles for dig og din kæreste mærker også hvordan det føles for hende. I kan prøve at bruge glidecreme, hvis din kæreste ikke føler hun er våd nok.
Men det hele kræver tid og øvelse, men hvis i begge synes det virker frækt og har lyst, så kan i prøve jer frem.
KH. Bibi