fist fucking
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
hej cyberhus :D jeg er en pige på 20 år og jeg har en kærste på 15 snart 16. jeg har haft sex mange gange og jeg er klar til at espermenter lidt kunne godt tænke mig at prøve noget fist fucking. Ved godt det er mest i pornofilm de gør den slask ting. Min kærste og jeg har aftalt at prøve det næste gang vi skal være sammen, men jeg vil gerne prøve det på mig selv inden jeg lader ham gøre det, for at se om det er noget for mig, inden han prøver det på mig. det er bare ret at vide om det er noget for mig, så vi ikke gør det og jeg over hovdet ikke er til det. så hvordan gør man det på sig selv? og er der noget mere jeg skal vide hvis det er at han også skal give mig.

Svar:
Hej pige, 20 år,
Jeg synes det er rigtigt godt at høre, at du har nogle overvejelser om hvad der er noget for dig, og jeg kan godt forstå du gerne vil være sikker i din sag inden det går løs.
Jeg har nogle lidt generelle råd, som du ikke kun bør overveje, når du prøver selv, men også når din kæreste er med.
Først og fremmest er det godt at høre, at du er klar over det primært er noget fra pornobranchen. Det du skal huske i den sammenhæng er at de der pornodamer er ret øvede i ret meget, og derfor nok også kan udvide sig mere for neden, så det er ikke engang sikkert det kan lade sig gøre for dig. Det er ingen skam, bare et tegn på at du i så fald er lidt mere stram end en pornostjerne.
Den bedste fremgangsmåde er at starte blødt ud, start med at føre en finger op, så to, så tre, og fortsæt sådan, indtil du når til alle fem. Saml så fingrende, så alle fingerspidser rør hinanden og før lige så stille hånden op. Måske kan du få hele hånden op, måske ikke, men hvis det føles ubehageligt noget sted undervejs, eller gør ondt, vil mit råd være at stoppe og droppe projektet, helt.
I samme åndedrag vil jeg sige, at hvis du finder det for grænseoverskridende eller pludeslig ikke har lyst, er det vigtigt at du siger fra. Det er meget bedre at det ikke bliver til noget, end at du kommer til at gå med til noget du ikke har lyst til. Især fordi det sagtens kan føles meget voldsomt.
Jeg håber det er en hjælp, ellers er du velkommen til at skrive herind igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune