fist fucking
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej cyberhus. jeg har en super digllig kærste som jeg har haft sex med et par gange. for leden dag spurte jeg min kærste om hun havde lyst til at prøve fidst fucking og hun svaret "ja" og nu kommer mit spørgsmål hvordan gør man det helt præsist? jeg ved det er noget med at jeg skal have hånden op i hendes skede og så ved jeg ikke så meget mere. tak på forhånd hilsen seb

Svar:
Hej Seb
Dejligt du har en kæreste som du er glad for.
Du har ret i at Fist Fucking er sex, hvor du skal have din hånd op i hendes skede. Jeg ved ikke mere præcist hvordan man gør og jeg synes faktisk heller ikke det er noget I skal kaste jer ud i.
For det første kan det være meget voldsomt for hende at få en helt hånd op i skeden. For det andet kan man gøre skade på skeden, hvis ikke det bliver gjort rigtigt.
Nu ved jeg ikke hvor I har fået idéen fra, til at prøve det. Men der er mange der ser alle mulige forskellige måder at have sex på i pornofilm og så tror mange at det er almindeligt. Jeg vil gerne sige at det man ser i pornofilm som regel er langt fra virkeligheden.
Sex handler om at man langsomt lærer hinandens kroppe at kende og finder ud af, hvad man godt kan lide sammen. Sex skal ikke være på en bestemt måde, eller se ud som på pornofilm. Når I kun har haft sex sammen et par gange, så tænker jeg også at I stadig er rimelig nye sammen. Det er også endnu en grund til at jeg ikke synes I skal kaste jer i Fist Fucking.
De bedste hilsner Sine