fingeren

brevkassespørgsmål

fingeren

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej cyberhus. Jeg er en liderlig pige på 15 år. en dag blev jeg så liderlig at jeg lå der hjemme i min seng og havde lyster. men jeg ved det lyder underligt men jeg stak min finger op i numsen, er det mærkeligt?

Svar:

Hej pige 15 år

Det er helt almindeligt at have lyster og blive liderlig også i din alder, der er ikke noget mærkeligt eller underligt i at du har fået lyst til at stikke en finger op i numsen, du skal bare lige være opmærksom på at du ikke får bakterier fra anus og ind i skeden, det kan du gøre ved ikke at stimulere både numsehul og efterfølgende skeden med samme finger.

Venlig Hilsen

Sascha