Fingeren
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej brevkasse Jeg er en dreng 14 som snart fylder 15. Jeg har en helt fantastisk kærste på 16. Vi har været sammen i tre måneder. Vi har kun kysset og ligget lidt på hendes seng og taget på hinanden. Så jeg syntes det er på tide at gøre noget for hende, for at vise hende at jeg kan lide hende. Jeg havde tænkt at give hende fingeren. Jeg ved ikke helt hvordan. Jeg ved at hun har lyst for hun har fortlat sin veninde at hun gerne ville have at vi skulle gøre mere end bare at kysse. Det har hendes veninde så fortalt hendes kærste det og han har så fortalt mig om det for han er min bedst ven. Tingene køre rundt i cd'er på mig for jeg har hørt så meget om at give fingeren fx at piger har flere hulder for neden så vilke huld er det rigtige. Håber i kan hjælpe og forklare det Fra Simon

Svar:
Kære Simon.
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.
Det er dejligt at læse, at du har en dejlig kæreste og en bedste ven.  Allerførst får jeg sådan en lyst til at skrive til dig og din kæreste; "giv jer tid til at nyde det I gør lige nu. Kys kys og atter kys, man kan aldrig kysse nok".
Når du går og synes det er på tide at gøre noget for hende, for at vise at du kan lide hende og tænker på at give hende finger, men er forvirret over hvor mange og hvilke huller du kan bruge til at give finger i og hvordan det foregår, så kan jeg fortælle dig at pigen har 3 huller for neden.
Hvis du kigger på pigen imens hun ligger på ryggen med benene ud til siderne, så vil du at der nogle centimeter under klitoris (den ligner ofte en lille ært i spidsen af hårtrekanten) sidder urinrøret (et lille hul som hun tisser ud af) derunder sidder skeden som er en noger bredere indgang, hvor man forsigtigt med en godt våd finger kan lade den glide rundt i kanten af hullet, når du mærker at din kæreste slapper godt af, vil skedeindgangens muskeler afslappes og du vil kunne føre fingeren forsigtigt længere og længere ind.
Når du kan få fingeren ind i skeden kan du forsøge med 2 fingre ad gangen.
Til sidst kan du lade fingrerne rytmisk glide ud og ind af skeden. Det er en af måderne man kan give finger på - der er mange variationer. Husk på at lægge mærke til om hun nyder det og er du i tvivl så spørger du hende. Måske kan hun guide dig til at gøre det lige nøjagtigt på den måde hun kan lide at blive rørt på. Det sidste hul er numsehullet.
Udover at give finger er der tonsvis af måder hvorpå du kan vise din kæreste at du kan lide hende. Hold hende i hånden, fortæl hende at du hlder af hende, ae hende på kinden, lav en madpakke med en lille seddel i, giv hende et langt og varmt knus, kig hende dybt i øjnene.... og jeg kunne bliver ved.
De bedste hilsner fra Mette.