Finger (Bedre Forklaring, tak)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej :) Jeg er en dreng på 14 år, der gerne vil vide hvordan man giver sin kæreste finger. Jeg har set at der er blevet spurgt om det flere gange, men jeg føler ikke at de forklarer det godt nok. I er meget velkomne til at svare med et link til et af de andre med at give finger, men jeg vil gerne have at i svarer mere detaljeret på mit spørgsmål. Hun har fået finger nogle gange, og hun nyder det, men jeg vil så gerne prøve at give hende en orgasme :S Håber i kan hjælpe med det :) Hilsen "Finger-Drengen" xD

Svar:
Hej "Finger-Drengen".
Tak fordi du skriver og gerne vil have en uddybende forklaring på, hvordan du giver din kæreste finger.
Allerførst vil jeg rose dig for, at du gerne vil din kæreste det allerbedste! Jeg vil først råde dig til, at I "leger" og udforsker hinandens kroppe, så det ikke bliver en jagt efter orgasmen, som kun er en meget lille del, af det I kan have sammen, når i rører ved hinanden.
Det behøver ikke at handle om præstation, men at have det dejligt og nyde.
Detaljeret svar på dit spørgsmål:
Når du giver finger, kan du prøve, at røre alle andre steder undtagen hendes kønsdele. Det er med til, at hun får lyst og bliver våd. Når du har "leget" og pirret med let berøring på hele kroppen, kan du gå lidt mere direkte på hendes kønsdele. Lad dine fingre lege med klitoris og skedeåbningen. Rør både direkte på klitoris og lige ved siden af, da den er lige så følsom som mandens "hoved". Du kan også prøve at lade hende vise dig, hvordan hun godt kan lide at røre sig selv. Prøv at lade være med at jagte orgasmen, den skal nok vise sig når I er klar!
Det er svært at give en præcis opskrift på hvad der er bedst. Det handler mere om at I finder jeres måde at nyde hinanden på. Taler om det der er godt og om det der er mindre godt. Jo mere I taler om jeres følelser des  bedre vil I lære hvad I kan lide.
Med venlig hilsen
Mette Mach