finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej! Jeg er pige og 14 år gammel. Lad mig starte med at sige at jeg ikke aner noget som helst om sexualitet, så det er nok utroligt dumme spørgsmål jeg stiller. Men jeg læser engang imellem jeres brevkasse for at prøve at blive klogere. Jeg er absolut jomfru. Men nu der en dreng jeg er begyndt at se. Vi har kysset. Det er dejligt. I går spurgte han om jeg ville med i biografen. Det var hyggeligt. Vi holdte i hånd under filmen. Vi gik en tur da vi kom hjem for det var så dejligt vejr. Han fuldte mig hjem. Vi gik lidt ind i vores have hvor man ikke kan ses fra huset. Han kyssede på mig og vi snakkede. Han havde hånden på min bagdel. Jeg havde shorts på og så kom hans hånd ind under buksekanten fordi der sådan er elastik i taljen. Jeg blev helt stiv. Han havde hånden på mine baller. Lidt efter slappede jeg af og vi snakkede videre. Men så kørte han fingeren op og ned i revnen mellem mine baller og til sidst stak ha en finger op i min anus. Jeg ved ikke hvad det var for en finger men jeg tror det var langemand. Den var helt oppe, så langt den kunne komme Lige i starten var jeg stiv af skræk, men så slappede jeg af. Vi kyssede og snakkede videre. Det var lidt underligt at stå og snakke om filmen og alting mens han havde en finger helt oppe i min endetarm. Men det var dejligt selvom det var underligt. Jeg er glad for jeg havde været i bad lige inden vi skulle i biografen. Så var der en dør der smækkede, og han trak sin finger ud og hånden op, og vi skyndte os at sige farvel, for jeg ville ikke have mine forældre skulle se os. Men horfor mon han gjorde det? Hvad kunne han få ud af det? Tog han måske fejl af hullerne? Er det tegn på at han kan li mig? Hvorfor var det rart for mig? Var det forkert at jeg ikke skubbede hans hånd væk eller sagde han skulle la være - er jeg så billig? Jeg er spændt på at se ham igen. Mon han så vll gøre det igen? Håber I kan svare. Kærlig hilsen Lillepigen

Svar:
Kære Lillepigen.
Du skriver at I har haft en dejlig aften og at han senere tog sin hånd ned på dine baller mens i stod og snakkede efter filmen.
Jeg er sikker på at han rørte ved dig, fordi han synes det var dejligt at mærke dig. Jeg ved ikke præcist hvorfor han stak sin finger op i din anus. Måske tog han fejl af hullerne, eller måske kan han bare godt lide det.
Du spørger hvorfor du selv synes det var rart. Det er svært for mig at svare på. Jeg tror bedst selv du kan fornemme, hvad du synes føles rart ved det. Jeg tænker at det kan være, du synes det var rart, fordi i stod tæt sammen og fordi det måske føles rart at blive rørt en nyt sted af en fyr, du synes er sød og dejlig.
Du spørger også om det er forkert at du ikke skubbede hans hånd væk. Hvis du selv synes det føles rart og ikke som overgreb, så kan jeg ikke se der er noget galt i det. Men jeg vil også gerne sige, at det altså er helt okay at sige fra, hvis det føles forkert eller ubehageligt. Det kan godt være han vil gøre det igen, næste gang i mødes, men så må du bare huske, at selvom han har lyst, behøver det ikke betyde at du skal have lyst til det samme.
De bedste hilsner, Sine