finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej cyberhus:) jeg er en dreng på 15 år som har noget med en pige, men jeg har et spørgsmål ... hvis det er jeg skal give hende finger, er det så i fissen eller i skeden? og hvordan gør man det bedst??

Svar:
Kære dreng 15 år
Tak for dine spørgsmål
Skeden og fissen er to forskellige ord, men med samme betydning.
Piger/kvinder har ialt tre huller forneden, det store hul som er i midten, af de tre huller kaldes for skeden/fissen det er her du kan give finger, der er så et lille hul ovenover skeden som er urinrøret her tisser piger/kvinder ud af og så er der røvhullet hvor piger/kvinder kommer af med afføring.
Du skriver ikke noget om hvor lang tid dig og pigen har haft noget at gøre med hinaden, det med finger skal ikke være noget der haster, start med at nusse, kysse og kærtegne hinandens kroppe inden skridtet går til det med at give finger, det er vigtigt at hun er med og i begge føler jer klar til at gå det skridt.
Hvis i begge føler jer klar, så start småt med at kærtegne hende forskellige steder på kroppen, hvis du mærker at hun er ved at være lidt tændt og er begyndt at blive våd forneden, kan du begynde stille og roligt at kærtegne hende omkring skeden og så forsigtigt begynde at stikke din finger op, kør den langsomt frem og tilbage gerne i forskelligt tempo, det vil ofte være en god ide at stimulere andre steder på kroppen samtidig og gerne omkring klitoris, sidder lige ovenover urinrøret, den øverste del af skeden mærkes som en lille hård knop.
Venlig Hilsen
Sascha