Finger?

brevkassespørgsmål

Finger?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg ved godt det er et lidt sjovt soørgsmål men hvad betyder give "finger" ?

Svar:

Kære dreng 13 år

Rigtig godt spørgsmål.

At give finger vil sige at pigen får 1-3 fingre op i skeden, fyren/pigen kører så fingrerne frem og tilbage, skifter tempo, laver kom her tegnet ind mod maven, alt efter hvad hun synes om. Det er vigtig at pigen er våd og afslappet og at man har snakket om det inden.

Det kan være en god ide at stimulere andre steder på hendes krop, samtidig med at man giver finger, så det ikke kun bliver ind og ud hele tiden.

Venlig Hilsen

Sascha