Finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg er en pige på 13 år der godt ved havde hjælp jeg give mig tit selv finger men det bliver lidt kedligt. og jeg ved godt prøve noget nyt. jeg har tænkt over om man kan putte noget op i fissen håber i kan hjælpe mig hilsen pigen på 13

Svar:
Hej med dig, pigen på 13.
Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med dit spørgsmål.
Først vil jeg sige, at hvis du har lyst til at prøve noget nyt, kan du sagtens putte noget andet op i skeden end dine fingre.
Hvis du skal prøve noget nyt skal det helst være noget rundt og ikke alt for stort. Det kan f.eks. være stearinlys, håndtaget på en hårbørste eller en gulerod. Når du bruger nogle sådan nogle ting, skal du huske at sætte et kondom på. Når det ikke er beregnet til at putte op i skeden, kan du godt risikere at få nogle forkerte bakterier derind, som kan give underlivsbetændelse, hvis ikke du bruger kondom.
Hvis du gerne vil vide mere synes jeg også du skal prøve at læse artiklen: Onani for piger, som ligger herinde i Cyberhus.
De bedste hilsner Sine