Fetish
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Jeg brækker mig efter jeg har onaneret hvad er der galt med mig.
jeg tænder på lort, hver gang jeg har lavet lort kigger jeg ned i toilettet, og hiver penisen  frem og smører lort på den er der noget galt med mig.

Svar:
Hej dreng på 11 år.
Jeg kan ikke fortælle dig, om der er noget galt med dig, når du brækker dig efter onani. Det er ikke noget, jeg har hørt om før, så derfor er det svært for mig at svare på, om der er noget galt (men jeg tror det ikke). Hvis det er noget, som bekymrer dig, synes jeg du skal prøve at snakke med en voksen, som du stoler på. Du kan også kontakte din læge og så vil du kunne få nærmere besked om, hvad det kan være.
Jeg tænker ikke, at der er noget galt med dig, fordi du tænder på afføring. Som ung er det meget normalt, at afprøve sin seksualitet og udforske noget af dét, som man synes er spændende eller noget af det, som man er nysgerrig på. Samtidig skal du huske på, at der er mange bakterier i afføring, så hvis du vil onanere på den måde, er det meget vigtigt at få vasket dig meget grundigt efterfølgende - og allerbedst med en intimsæbe.
Jeg håber du kan bruge mit svar, mange hilsner Signe