Fetish

brevkassespørgsmål

Fetish

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 9 år 9 måneder siden

Jeg har en fetish for kvinder der ligner hitler. Det der smalle overskæg får min penis helt oppe at køre. Jeg er nød til at have en bog på skridtet i alle historie timer fordi Fru Jensen tænder mig helt vildt. Er det normaæt at have sådanne mærkelig fetisher? Jeg tør ikke at fortælle det til nogen. Håber i kan hjælpe.

Svar:

Hej med dig

Det er meget normalt at man i din alder kan have forskellige slags fantasier og fetish. Det sker fordi du er ved at udvikle dig og dermed sker der også meget med dig og din seksualitet. Ved at eksperimentere med tankerne, finder du ud af hvad du har lyst til og hvad du ikke tænder på. Du er kun 12 år, hvilket betyder at de her fantasier sagtens kan nå at ændre sig mange gange i løbet af dine teenageår.

Der er altså slet ikke noget unormalt ved at have specielle fantasier og fetish'er. Det er nemlig noget man har i hovedet og er ikke altid noget der skal udleves i virkeligheden. Nogle fantasier er endda meget bedre i hovedet end i virkeligheden.

Jeg er sikker på at nogle af dine drengevenner også har oplevet at have fantasier eller fetish som de ikke helt forstår. Hvis du har mod på det kunne du måske prøve at snakke med dem om det og høre hvad de nogle gange tænker på.

God sommer,

venlig hilsen Marianne