farligt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Nu har jeg tænkt lidt. Jeg kunne godt tænke mig at give mif selv et blowjob. Jeg er ret smidig i ryggen og kan faktisk kysse underlaget hvis jeg sidder med. Så har jeg målt og jeg kan sagtens give mig selv et blowjob (ville helst have et fra en anden person men min kæreste er kun 14). Men er det farligt at gøre det? Altså... jeg kan vel ikke blive syg af mine egne bakterier, men alligevel kan jeg jo ikke vide hvad jeg har haft i munden af bakterier og andre ting. Er det farligt på den måde? Hilsen J

Svar:
Hej J,
Tak for dit spørgsmål - det er et spændende et :-)
Jeg har aldrig før hørt om nogen der rent faktisk kan give sig selv et blowjob, men jeg er ret sikker på at det ikke er mere farligt end hvis andre gør det. Hvis du vælger at gøre det, skal du nok sørge for at din pik er rengjort.
Derudover vil jeg sige at det altid er ok at eksperimentere, og finde ud af ens egne seksuelle grænser, og hvad man godt kan lide, og ikke kan lide. Så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke skal prøve at gøre det, hvis du kan og har lyst.
Pøj pøj!
De bedste hilsner
Stine